Zwroty i reklamacje
ZWROTY i REKLAMACJE

Każdy klient ma prawo do zwrotu lub wymiany zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem przyjęcia zwrotu lub wymiany jest odesłanie towaru w stanie nienaruszonym wraz z wypełnionym formularzem. Koszty przesyłki zwracanego lub wymienianego towaru ponosi klient.

WYMIANA TOWARU: W sklepie www.labellaa.pl wymiana polega na zwrocie  (odstąpieniu od umowy - wypełnij formularz ) wybranych produktów wraz z opisem na jakie rozmiary, kolory mamy wymienić towar. Wymieniane produkty odeślij do naszej firmy na adres, który widnieje na formularzu.

 

Pobierz formularz

ZWROT TOWARU:(TYLKO NA PODSTAWIE UZUPEŁNIONEGO FORMULARZA) 

Uzupełnij formularz  i wyślij wraz z produktem.Należy nadać przesyłkę za pomocą Poczty Polskiej np:listem poleconym lub za pomocą innej firmy kurierskiej(NIE PRZYJMUJEMY PACZEK POBRANIOWYCH). Zwracany towar starannie zapakować. Produkt nie może nosić absolutnie żadnych śladów użytkowania ani nie może być w jakikolwiek sposób uszkodzony. Po otrzymaniu przesyłki pieniądze zostaną zwrócone na podane konto bankowe w ciągu 14 dni roboczych. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za zaginięcie lub zagubienie przesyłki którą wysłał klient.W każdym przypadku ty ponosisz koszty transportu. Zaadresuj paczkę na adres podany w formularzu.

 

REKLAMACJE:(NA PODSTAWIE UZUPEŁNIONEGO FORMULARZA)

W celu zareklamowania produktu prosimy o skontaktowanie się z nami mailowo (kontakt@labellaa.pl) Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania od nas przesyłki. Obuwie odsyłane do reklamacji powinno być czyste.Wraz z obuwiem należy przesłać Formularz reklamacyjny. Kupujący odsyła reklamowany produkt na swój koszt.

POMYŁKI:

Pomyłki niezbędny jest wcześniejszy kontakt mailowy, dopiero po otrzymaniu odpowiedzi od nas i ustaleniu szczegółów wymiany, wymiana zostanie zrealizowana Koszty przesyłki ponosi Labellaa:)

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl